Pardon;
Leg's Note
 I'm Ji. Sweet 15. An Otaku. Luhan is my bae, you know. 
 Welcome to my personal blog. Please drop your footstep in my WECHAT box down here^^
 I'm shy. Please come say HI



Wechat;
A cup of tea or coffee
No harsh word
No ads link
Please put your URL blog 
Exchange link accepted


Lastdate;
Story before
Credit;
my leader here
Template , header and background by AtinTory. 50% Thank to Mayra. Other help . Edit By Yours....
Mimpi
Wednesday, 25 September 2013 - Permalink | 0 Comments



Huhhh,lega rasenyer coz dah habis exam..tapi Jihah debar sangat sebab baru ni Jihah mimpi pasal result UPSR..nak tau x Jihah mimpi dapat berape A??Kalau korang nak tau Jihah mimpi Jihah dapat 4A 1B je..Bagi korang 4A 1B tu okey dah but to me 5A lagi okey..Hmm..Jihah kena fikir perkara yang positif je....Tak semestinya apa yang kita mimpi tu akan berlaku..Tapi kalau berlaku jugak kite redha ajelah..Nak buat macam mane lagii?????Because ini dinamakan takdir..Okeylah,sampai sini aje kite berborak yaa..Kalau umur Jihah masih panjang,kite sambung besok pulak yaa..Baiii.


Post a Comment