Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua ahli blogger...Korang semua apa khabar? Harap semuanya dalam keadaan sihat walafiat.. Lama dah Jihah tak main blog ni..Ish3 dah berhabuk...Terpaksa la kena kemaskan balik..Haha..Pening jugak kepala nak kemaskan blog ni..Boleh migrain la gamaknyerr..Haha..Harap2 jangan la sampai tahap tu sekali..Huhh,sepatutnye hari raye macam ni la budak-budak besar Jihah ni beraya rumah orang..Tp tak boleh sbb UPSR examination dah dekat so kenalah buat persediaan awal..Jihah harap akak2 memberi sokongan kepada Jihah supaya Jihah dapat lakukan the best pada 10,11,12/9/13 nanti yer..Kalau diikutkan hari ni Jihah tak boleh main blog sebab mak Jihah larang so tau2 je lah yer..hihi..Kepada rakan2 yang sebaya dengan Jihah,Jihah doakan kamu semua mendapat keputusan yang cemerlang..Good Luck!! ..Bye..Assalammualaikum.. Tak jawab berdosa tau..Hihi,gurau jer..

No comments:

Post a Comment